MOSS má novou náborovou reklamu na řidiče, kterou pro nás vymyslela a zajistila agentura Better. V hlavních rolích excelují dva naši řidiči Jožka a Lukáš, kteří stáli modelem fotografovi a kameramanovi v jednom Marku Dvořákovi.
NOVÁ REKLAMA MOSSU
Starší kampaň, se kterou jste se v menších obměnách mohli setkat v online prostředí, se už přežila. Potřebovali jsme proto vymyslet něco nového, jak oslovit zájemce o volant. V době, kdy se o zaměstnance bojuje ve všech oborech a napříč všemi pracovními pozicemi, musí být firma vidět. Koncept vymyslela agentura Better. Ujala se i realizace, zajistila grafické práce, texty na web i reálné nastavení a nasazení kampaní.
NAŠI ŠOFCI
Pokud MOSS sledujete nebo vyhledáváte, patrně se s novou reklamou setkáte. Bannery se zobrazují při brouzdání na internetu, vyskakují i na Facebooku nebo instagramu. Účinkují v něm dva naši řidiči: za těžkou řadu Jožka Papiernik a lehkou zastupuje Lukáš Glončák. Oběma děkujeme za jejich ochotu, čas a nasazení. Ačkoliv nám focení a natáčení dlouho hatilo deštivé a zamračené počasí, nakonec jsme v posledních červnových dnech vše zdárně dokončili. Bannery vedou návštěvníky na naše kariérní weby jezdivmossu.cz a zacnijezdit.cz. Tady vše o práci šoféra rozepisujeme detailně. Ve spodní části webu pak má zájemce o práci formulář, který když vyplní, kontaktují jej holky z našeho personálního oddělení.
MLADÍ I ZKUŠENÍ
Kampaň jsme nazvali „Zařiď si budoucnost v MOSSu podle sebe“. Protože v MOSSu umíme zaměstnat jak mladé začínající řidiče, tak zkušené harcovníky, kteří už mají léta zkušeností. Komunikujeme online se zájemci dlouhodobě, s každým otevřeně debatujeme nad jeho představami o práci a požadavky. „Snažíme se oslovit obě tyto skupiny a ukázat jim, co jim práce v MOSSu přinese,“ přibližuje Stanislav Bílek, kreativní ředitel Betteru. Dodává, že hlavním vizuálním prvkem je zpětné zrcátko, v němž se zájemce doví o benefitech šoféra v MOSSu.
ŘIDIČI WANTED
Zatímco ostatní místa v MOSSu se nám daří obsazovat a ve většině případů si můžeme zájemce vybírat, řidičů je čím dál míň. Věříme, že podmínky, které nabízíme, profesionální zázemí s jazykově vybaveným dispečinkem, a profi servisem + dobře zacílená reklama nám opět pomůže nějaké nováčky zaměstnat.